2011. december 25., vasárnap

Progeszteron krém fájó menstruációra Amerikából!!! - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Eladó a képen látható Progeszteron Krém fájdalmas menstruációra, egyenesen Amerikából! Gyógyhatású készítmény!
A progeszteron krémet én fájdalmas menstruációra kaptam, de ahogy utánaolvastam, ha valaki kisbabát szeretne elősegíti a beágyazódást is. Nekem a panaszaim elmúltak a nagy görcsök is megszűntek. Van még pár tégelyem, így ezt az egyet eladnám. Több oldalon is lehet tájékozódni a krémről, én ismerősöktől szereztem be, nem egyszerűen.
Használatáról, ha komolyan érdekel tudok segítséget nyújtani.
A doboza sajnos már nincs meg csak a tégely.
Érdeklődj róla!!!!
A szav. idejét nnem tudnám megállapítani, mert az alján ez van: EXP 01/10 de ez szerintem nem a szav. idő.



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-12-24 12:35
. Progeszteron krém fájó menstruációra Amerikából!!! - Jelenlegi ára: 3 500 Ft